Jom Click

pautan

make dollar....

6.28.2009

ampun diminta semua!!!!!




hampir satu tahun 2 bulan berada di kolej matrikulasi pahang.Banyak pengalaman manis dan masin yang dilalui di sini.Sungguh indah hidup yang dikurniakan oleh ALLAH kepada hambanya ini.Tetapi walaupun begitu masih ramai yang kufur nikmat yang diberikan oleh ALLAH kepada hambanya ini.Tidak tahu untuk berterima kasih..........

mohon maaf

Kini ku menghitung hari untuk meninggalkan bumi matrikulasi pahang ini.Keluar untuk menuju satu destinasi yang baru.mencari sesuatu yang cukup baru bari diri ku.sesuatu yang tidak diketahui keadaannya.demi mencapai cita2 yang telah lama dipendam sejak dari kecil..

insyaALLAH tanggal 1 julai 2009 menjadi hari bersejarah bagi diri ku.akan ku teruskan perjuangan mencari ilmu ini di MAKTAB PERGURUAN PULAU PINANG.alhamdulilah cita2 yang telah lama ak idamkan.

di kesempatan ini ingin ku memohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki.jikalau ada tesalah bahasa terkasar bicara harap dimaafkan..demi untuk kita bersama..
love u all very much my friends!~!!!!

2 comments:

  1. Semoga segala cita2 murni tercapai..
    Amin.. :)

    ReplyDelete
  2. salamun alayk..
    selamat datang ke institut pendidikan guru kampus pulau pinang (IPGM Kampus Pulau Pinang)..insya Allah tempat ini akan dapat memberi banyak pengalaman dan dapat mendidik kita sebagai bakal pendidik..

    ReplyDelete